پوست ومو تبلیغات 24 | آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان


چند راه برای ازبین بردن موهای زائد بدن


استفاده از سنگ پا

خلل و فرجی که بر روی سنگ پا وجود دارد میتواند برای از بین بردن و تخریب فولیکولهای مو مورد استفاده قرار گیرد. بعد از اینکه سطح مورد نظر را با صابون یا سایر نرم کننده ها پوشاندید، به آرامی و بدون فشار خیلی زیاد سنگ پا را بر روی پوست ناحیه بکشید. توجه کنید که عدم استفاده از نرم کننده ( مثل صابون ) و یا فشار خیلی زیاد میتواند باعث پوسته دادن پوست بدن و همچنین ظاهر شدن جوش و لکه های قرمز در سطح پوست شود. استفاده منظم از سنگ پا در زمان استحمام میتواند به مرور زمان حجم موهای زائد را کم و حتی به کلی از بین ببرد.

گرد نخود و پودر زردچوبه

استفاده از این روش در هندوستان بسیار گسترده است. اعتقاد بر این است که اگر مخلوطی از گرد نخود به همراه زردچوبه و شیر آغوز را بر روی پوست کودک یا نوزاد قرار دهید، در آن نواحی مو رشد نخواهد کرد. البته این روش تنها از طریق تجربه بدست آمده است و تحقیقات علمی در این زمینه لازم به نظر میرسد. فرمول استفاده از این شیوه اینگونه است که مخلوطی از زردچوبه، کشک ( یا شیر ) و پودر نخود را برای مدت ۳۰ دقیقه بر روی پوست قرار میدهید تا کاملا خشک شود و سپس بعد از اینکه خشک شد، در جهت مخالف رویش موهای بدن مخلوط را بر میدارید. بعد از آن برای نرم شدن پوست میتوانید از کرمها و محصولات نرم کننده و مرطوب کننده استفاده کنید. بکار گیری این روش یکبار در هفته کافی میباشد.

کاغذ سمباده

استفاده از این روش به هیچ عنوان در نواحی با پوست حساس توصیه نمیشود و ممکن است در برخی افراد ایجاد حساسیت کند و یا دردناک باشد. برای بکارگیری این روش، کاغذ سمباده نرم را انتخاب کنید و به آرامی بر روی پوست بکشید، همچنین به جای اینکه از کاغذ سمباده نرم استفاده کنید میتوانید از کیسه حمام ( در کنار لیف ) استفاده کنید. هیچوقت کیسه حمام یا کاغذ سمباده را بر روی پوست صورت نکشید. این روش ممکن است در برخی نواحی موهای زیادی را حذف نکند ولی میتواند تا حدودی مؤثر باشد. در بکارگیری روشهای ذکر شده جانب احتیاط را رعایت کنید و صبور باشید، برای اینکه نتیجه کار را ببینید شاید لازم باشد ماه ها به طور منظم این روشها را مورد استفاده قرار دهید. روشهایی که در این مطلب گفتیم برای سالیان سال است که در اقوام مختلف و در نقاط مختلف جهان مورد استفاده قرار میگیرد و نسبت به نمونه های تجاری کمترین عوارض جانبی و کمترین هزینه را برای شما دربرخواهد داشت.

 

ماسکهای شگفت انگیز در درمان ریزش و ترمیم موی ریخته شده
 

 روغن بذر کتان با سرکه سیب : دو قاشق روغن بذر کتان با دوقاشق سرکه سیب با دو قاشق اب مخلوط کرده ،برای مدت 5 دقیقه بر روی سر خود به صورت حرکات دایره ای شکل بمالید. بعد از مالیدن اجازه دهید تا این ماسک برای مدت 30 دقیقه بر روی موهایتان بماند.این ماسک سبب تحریک فولیکول های مو می شود و با افزایش گردش خون در پوست سر، شرایط را برای رشد موها فراهم می کند. روغن بذر کتان و سرکه سیب سرشار از ویتامین است که به ترمیم پوست سر کمک چشمگیری می کند.و نیز سبب بازگرداندن سلامتی موها می شود و از شکنندگی موها جلوگیری می کند. همچنین با افزایش گردش خون در مویرگ ها، به رشد موها کمک می کند

*تخم مرغ ،سدر و آرد نخود،روغن زیتون :
2 زرده تخم مرغ را از سفیده آن جدا کنید،با 2 قاشق سدر و 2 قاشق آرد نخود و دو قاشق روغن زیتون، مخلوط کنید و آن را بر روی مغز پوست سر بمالید. اجازه دهید، برای مدت 20 دقیقه روی سرتان بماند. سپس سر خود را شستشو دهید.این موادمغذی سریعا جذب فولیکول های مو میشود و درمانی عالی برای موهای آسیب دیده و از ریزش مو جلوگیری کرده و باعث رشد مجدد موها میشود ، نسخه این ماسک را به آشنایان توصیه کردم و نتایج فوق العاده رضایت مندی گرفتند..شما هم این ماسک را امتحان کنیدتا معجزه ان را ببینید.

*ریزش و ترمیم موی ریخته شده با این روش ها جادویی درمان میشود

ماسک جادویی : مخلوط روغن زیتون و روغن بادام تلخ ، روغن کرچک ،
مخلوط این سه روغن یک بیمانه، 5 عدد سیر بزرگ..(یک حبه )

سیر را رنده کنید و با مخلوط روغن زیتون ،روغن بادام ،روغن کرچک،در ظرف شیشه ای نیم ساعت روی بخار اب حرارت بدهید(روی کتری )، بعد بگذارید سرد شود،در ان را بسته ،در یخچال دو روز بماند، این نسخه برای دوبار استفاده کفایت میکند..بعد از 2 روز صاف کرده ،به همراه ( این مواد باید موقع مصرف اضافه شود ) یک عدد اب پیاز متوسط و یک قاشق غذاخوری عسل و یک زرده تخم مرغ ویک عدد لیمو ترش تازه مخلوط کرده ،قبل از حمام 5 دقیقه روی پوست سر ماسازدهید،با کلاه رنگ بگذار یک ساعت بماند،سپس موهای‌تان رابا شامپو بچه بشویید،استفاده از این ماسک برای مو علاوه بر شفاف کردن موها، به رشد موهای جدید هم کمک بسیار زیادی می کند. .یونانیان قدیم از این روش به عنوان درمان طبیعی ریزش موهای خود استفاده می کردند . این کار سبب حذف باکتری ها از فولیکول های مو می شود که در نهایت منجر به رشد مجدد موهای ریخته شده فرد می شودو سلامت مو را تضمین میکند،در هفته دوبار از این ماسک مو استفاده کنید به مدت یکماه ،بعد از یکماه با تعجب خواهید دید، هم از ریزش موی شما کاشته میشود و هم موی ریخته شده،مجدد ترمیم شده.

نکته:مخلوط روغن زیتون و روغن بادام، روغن کرچک یک بیمانه،5 عدد سیر بزرگ..(یک حبه ) بدون اضافه کردن بقیه موارد بالا ، به تنهایی برای ریزش و رویش مجدد مو کفایت میکند . موارد اضافه ترکیب شده در این نسخه برای شوره ،شفافت و براقی، و موخوره و وزی موی سر میباشد......

امیدوارم با این نسخه های شفا بخش از شر ریزش مو خلاص و شاهد رشد مجدد موها ی ریخته شده باشید..،لطفا ب برای دیگر دوستان نیز به اشتراک بگذارید ..

پرپشت شدن موها

یک محقق طب اسلامی راهکار پُرپشت شدن موها, رفع بواسیر و خارج کردن حرارت اضافی بدن را تشریح کرد.
سید حسن ضیایی پژوهشگر طب اسلامی اظهار داشت: مصرف تَره برای کسانی که دچار یبوست و بواسیر هستند, مفید است.

به‌گفته وی مصرف روزانه نیم کیلو سبزی تَره به‌صورت پخته برای افرادی که دچار بواسیر هستند, مفید است. آب تره نیز می‌تواند در برطرف کردن خونریزی و عوارض بواسیر پیشگیری کند.

مصرف شنبلیله راه‌کار پرپشت شدن موها


این محقق طب اسلامی افزود: اگر خانمی دوست دارند موهای پرپشت داشته باشند, بهتر است در وعده‌های غذایی خود سبزی شنبلیله اضافه کنند. سبزی شنبلیله را پخته و به غذای خود اضافه کنند تا موهای پرپشت داشته باشد.

ضیایی ادامه داد: سبزی شنبلیله فشار خون را کاهش می‌دهد و موها را پرپشت می‌کند. می‌توان یک قاشق مرباخوری شنبلیله خشک یا یک استکان عرق شنبلیله را مصرف کرد.



به آموزش ها در ادامه مطلب مراجعه فرمایید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: پوست ومو ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 25 مهر 1394برچسب:, | 10:35 | نویسنده : بهار خانوم |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.